Sizlere yaklasık bir aydır severek kullandığım bu fondötenden bahsetmek istiyorum.



Bende ki rengi 350 en açık olanı ve sarı alt tonlu olarak tanımlayabilecegim bir renk. Genellikle eklips fondöten süngeriyle uyguluyorum.


Öncelikle fondötenin iddiaları bakalım;
Pastel Silky Dream fondöten kapatıcı ve hafif yapısıyla gün boyu kalıcı bir pürüzsüzlük sağlar. Aynı zamanda cildin nemini sağlıklı bir şekilde koruyarak yüzünüze canlılık ve tazelik verir. Pürüzsüz, canlı ve doğal görünümlü bir ten arayanlar, bu fondöten tam size göre.


Kıvamı şu şekilde. Ben Bb kremlerin yapısına benzettim,onlar gibi ince bir yapıya sahip.



Kapatıcılığı orta, cilt tonunu eşitlemekde başarılı yani gene Bb kremler gibi.


Ürünün en sevdiğim özelliği hassas olan cildimi çok güzel nemlendirmesi oldu. Akşam fondöteni temizlerken bile cildimin hala yumuşacık olduğunu hissediyorum.
Cildimde herhangi bir parlamaya neden olmadı zaten ciltle çok güzel bütünleşiyor.

Kalıcılık konusunda cok fazla yorum yapamıyorum ama baz kullanmadan 5-6 saat yüzümde hiç bozulmadan kalıyor.

Sonuç olarak ürün iddalarını fazlasıyla karşılıyor. 17.90 tl fiyatıyla günlük kullanım için çok uygun bir ürün bence.

6 yorum:

Poine PA dedi ki...

Gule gule kullan :) Alinacaklar listesine ekledm bile :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkürler o halde bekliyorum yorumlarını :)

Unknown dedi ki...

benım cıldımde oldukça yaglı ve nemlı o yuzden pudra kullanmak zorunda kalıyorum her zaman :) sevgıler..

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aslinda yagli ciltlerin kullanamayacagi bir fondoten oldugunu dusunmuyorum nem seviyesini dengeliyor cunku. Trasparan bir pudrayla parlama olursa kontrol altina alinabilir. Sevgiler..

heysumeyye dedi ki...

güle güle kullan canım:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkür ederim canım :)

Yorum Gönder