Biz hala bayram sabahlarına büyük bir coşku ve heyecanla uyanıp, kardeşlerimle hep bir ağızdan şarkı söyleyerek hazırlanıyoruz (:
Siz de hala heyecanla uyanıyor musunuz? :)

İçimi böyle masum bir heyecan sarmışken makyajımı da masum tutmak adına, çok abartılı renkler, hata far bile kullanmak gelmedi içimden.
Bakalım bayram makyajımda neler kullanmışım..



* Maybelline The Colossal Volum Expresd Maskara
* NYC ruj (405 blue rose)
* Pastel Siky Dream Fondaten ( 350 no)
* The Balm Time Balm Face Primer Base
* Meybelline jel eyeliner (black) 
* The Balm Mary Lou Manızer
* The Balm Hot Mama Allık
* The Balm fondaten fırçası
* Avon allık fırçası


        Sizlerin de içinizdeki o çocuksu masumiyet/heyecan hiç yok olmasın..
İyi Bayramlar ((:

2 yorum:

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhaba canım,
Öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum :))
Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim.
İzlemeye aldım :)) Bana da beklerim.
http://fatoscatadlar.blogspot.com/
İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkür ederim :) geliyorum hemen sevgiler :)

Yorum Gönder