Merhabalar ! :)
Bu ay mimlerle geçen dolu dolu bir ay oldu.
Bayramdan önce Aqiana blogunun sahibi sevgili Dilara beni mimlemişti.

Farkedenler olmuştur aranızda, uzun zamandır yeni bir yazı yazamıyordum. Bayram alışverişi, bayram derken üstüne birde hasta olunca yazmaya halim kalmadı. Ne ladar çok özlemişim anlatamam :)

Neyse bu yazıyı bu kaar geciktirdiğim için Dilara'dan özür dileyerek başlıyorum yeni mime :)

Öncelikle şunu söylemeliyim ki çok fazla dizi takip etmiyorum ben. Debk geldikce izlediğim bir kaç dizi var onlardan bahsedeceğim.

ÇALIKUŞU



Reşat Nuri Gültekin'in şahane romanından uyarlanmış bir dizi. Ben kitabı okurken büyük keyif aldığım için denk geldikce izlemeye çalışıyorum. Şimdilik kitapla uyumlu gidiyor ileride nolur bilinmez.

Dizinin baş rollerini Fahriye Evcen ve Burak Özçivit paylaşıyor. Ne şahane bir uyum öyle değil mi? :) Ayrıca Fahriye Evcenin şımarık hallerine bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim :)

MED CEZİR




The O.C nin Türkiye uyarlaması bir dizi. Fakir oğlan zengin kız aşkı, fakir bir gencin hayatı gibi çeşitli konuları işliyor dizi.

Aslına bakarsanız ben bu diziyi bayan karakterlerin kıyafetleri için izliyorum sanırım :)


Dizi cuma günleri Star Tv'de yayınlanıyor.



Ozaman bende mimliyorum :)
Makyaj Odam
Miss poine
Audrey





10 yorum:

audrey dedi ki...

ben türk dizisi izlemiyorum ki bunu yabancı dizilerle yapsam olurmu??

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Olur heralde bir çok kişi izlemiyor çünkü.

Poine PA dedi ki...

Cnım bende Medceziri izliyorum :) Mimi yapıyorum ama Aundrey gibi yabancı dizi tutkunuyum bende :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tamam kuzum senden de yabancı dizi olarak vekliyorum ozaman :)

YUUGEN dedi ki...

Burak varsa izlenir :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

De mi? :) hemde bu dizide fazlasıyla sempatik bir rolde :)

Selen dedi ki...

çalıkuşunu bende izliyorum birde benim hala umudum var da güzel

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Evet evet arada bir bakıyorum ona da :)

Unknown dedi ki...

cnm hiç önemli değil geç cevaplaman :) Teşekkür ederim zaman ayırdığın için. :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Ben teşekkür ederim canım :)

Yorum Gönder