Merhaba :)
Benim makyajımın olmazsa olmazı kesinlikle eyeliner'dır!
Söz konusu eyeliner olunca ince eleyip sık dokuyorum.

Bu yazımda son zamanların favori iki eyelinerın dan bahsedeceğim.



2aydır dönüşümlü olarak bu iki ayelinerı kullanıyorum artık deneyimlerimi paylaşabilirim.

Essence Liquid Ing Waterproff eyeliner
&
Golden Rose Cat's Eyeliner



* İkiside ince kıl uçlu fırçaya sahip. Herzaman kıl fırça tercihimdir Fakat Golden Rose eyelinerı uygularken sapı uzun olduğu için hakimiyeti sağlamakta zorlandım.

* İkiside mat ve simsiyah. Biri diğerinden daha siyah diyemem, siyahlıkları eşit.

(Üstteki Essence, Alttaki Golden Rose)


* Essence waterproff (suya dayanıklı),  Golden Rose değil.

* Kuruma hızı olarak Golden Rose açık ara önde, çok hızlı kuruyor. Essence'i acelem olmadıği zamanlarda kullanıyorum çünkü gerçekten geç kuruyor, bir süre gözlerim kapalı beklemek zorunda kalıyorum.

* Essence ile tek seferde uygulama yapabilirken, Golden Rose göz kapağımın yarısında kuruyor fırçayı bir kez daha kabına batırmak gerekiyor.

* Golden Rose rimeli uygularken dağılma yapabiliyor fakat Essence de böyle bir sorun yaşamadım

* Gün sonunda Essence pul pul dökülürken, Golden Rose sapasağlam duruyor.

*Essence 7-8 TL, Golden Rose 13,25 TL

Peki sizin tercihiniz hangisinden yana? Yada favori eyeliner'ınız hangi marka?



12 yorum:

Unknown dedi ki...

ben buaralar sadece maybelline gel eyeliner kullanıyorum oda kahverengisini nedense siyah eyeliner kullanamıyorum aylardır:( kullansamda içime sinmiyo:(

Unknown dedi ki...

Ben eyeliner çekmede başarısız olduğum için uzak duruyorum maalesef :(

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Eger jel eyeliner kullanacaksam rimmel london kullaniyorum , likit kullanacaksam loreal superliner carbon gloss kullaniyorum. Ikisinden de ayri ayri cok memnunum :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Gel eyelinerden bu ara fena halde sogudum ben kullanamiyorum. Siyah eyeliner senin gözlerde güzel duruyor ama selincim

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aa uzak durma canım ya evde aklına geldikce pratik yap emin ol başarılı olacaksın. Birde gel eyeliner kullanırsan daha kolay uygularsın

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Lorealin methini çok duydum ama denemek kısmet olmadı bir türlü :)

Makyaj ve Alışveriş dedi ki...

Ben maybelline gel eyeliner kullanıyorum genellikle :) memnunum :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Bu ara elim hiç gitmiyor ona ama genel olarak bnde memnunum. Teşekkür ederim yorumun için tatlım :)

Aner dedi ki...

Benimde eyelinersiz ve maskarasiz makjayim olmaz zaten makyajim genelde eyeliner, makyaj ve rujdan olusur :)) Cok guzel bir paylasim canim. Seni takibe aldim bu arada :) Banada beklerim

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aynıyız demekki bende günlük makyajda eyeliner maskara ve ruj kullanırım sadece. Çok teşekkür ederim canım. Geliyorum hemen :)

Melislicious dedi ki...

ben de essence nin kalem şeklinde eyelinerını kullanmıştım bir ara aama o fena değildi. Şimdi loreale döndüm gibi ama az kaldı o, golden rose'u da deneyebilirim:)))

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Essensin bu eyelinerıda çok iyi canım hatta sana bu satırları yazarkrn o var gözümde :))) bunuda dene golden rose'u da :) :*

Yorum Gönder