Mimlendim!
Hemde çok sevdiğim bir blogger beautybysyln blogunun güzeller güzeli sahibin başlatmış olduğu şahane mime :) kendisine çok teşkkür ediyorum.

Ben her zaman kendinden bahsetsene gibi muhabbetlere soğuk bakmışımdır çünkü insanın kendisini anlatması gerçekten çok zor.
Elimden geldiğince kendimle ilgili iyi kötü gerçekleri yazacağım.

1- Kim ne derse desin uzun ve kırmızı ojeli tırbak sevdamda asla vazgeçmem, vazgeçemem!

2- Çorap takıntım var. Üstümdeki renkle çorabım mutlaka aynı renk olmalı.

3-  Nazara çok inanırım, nazar boncuklu herşeye bayılırım.

4- Babamım küçük kurbağasıyım.

5- 3 kız kardeşiz, en büyük ben olamama rağmen evin en küçüğü gibi davranırım. Bu babamın çok hoşuna gider :)

6- Gördüğüm rüyalar genellikle gerçek olur.

7- Dünyanın en kıskanç sevgilisine sahibim :) ama çok tatlı :))

8- İnsanlar genellikle beni sevmezler uzak dururlar havalıymışım diye erkek arkadaşım bile yaklaşmaya çekinmiş.

9- Her zaman hiç sorunumun olmadığını düşünüp Allah'a şükrederim.

10- İnsanlara karşı bazen salak taklidi yaparım. Çünkü bazı anlarda salak olmamı istediklerini hissediyorum bende onlara istediklerini veriyorum.

11- Gerçek bir dostum olmadı hep oldu sandım. Ama hala umutluyum. Kim bilir belkide bu blog aracılığı ile karşılaşırım gerçek dostumla :)

12- Dışarı çıkarken evdeki bütün aynalara bakmadan çıkarsam bütün günü huzursuz geçiririm. Çok saçma degil mi? Ama öyle :)

13- Kepçe kulaklarım yüzünden saçlarımı toplayamam :)

14- Siyah saçtan vazgeçemem.

15- Kötü bir olay yaşadığımda o an üstümdeki kıyafetleri bir daha hiç bir zaman giyinemem. Giyersem gene kötü birşey yaşayacağıma inanırım.

16- Erkek arkadaşıma sordum benimle ilgili bir gerçek söyler misin? Diye :) "İstediğin şeyi yaptırana kadar her türlü kurnazlığı yaptığın bir gerçek" diye bir cevap aldım.
Haklı! :)

17- Erkek arkadaşım demişken, onu ilk yoldan geçerken gördüm ve arkadaşıma şu çocuğu görüyormusun ben onunla  evleneceğim galiba dedim. Aradab bir yıl geçtikten sonra dershanede karşılaştık beni görür görmez asansöre koşmuş ilk orda konuşmuşuz ve çok kısa bir süre sonra sevgili olduk 4 yıldır beraberiz. ( maşallah diyelim nolur :))

18- Gördüğüm kötü rüyalar için sevgilime trip atmışlığım vardır.

19- Hayal kurmam, kurmayı beceremem.

20- Bloğumun kimsenin dikkatini çekmemesinden korkmuştum ama şimdi 100 lü rakamlara ulaştım çok şükür ve yeni insanlar tanımaktan büyük keyif alıyorum.

Ne yaptım ben böyle herkes ne kadat takıntılı olduğumu anlayacak.
Aman Allah'ım! :)

Benim mimlediklerim;




18 yorum:

Unknown dedi ki...

6-12-13'te hemfikiriz. Bende şimdi hazırlayacağım bu mimi. Bakalım hangi takıntılarımı yazacağım ben :/

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Özellikle 12de hemhemfikir olmamıza sevindim içimi rahatlattin :) sebinkinide merakla bekliyorum canım çok egleniceksin yazarken :)

Unknown dedi ki...

Ay cok guzel olmus tatlim cok t.ederim cevapladgn icn :) Erkek arkadasinla sana masallah hep mutlu olun boyle:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim canım :) güzel dileğin içinde ayarıca teşekkür ederim :)

mervelil dedi ki...

Amaaan hepimiz takıntılıyız ya :) Ne güzel yazmıssın ya gülümsemeyle okudum ellerine saglık:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim senin yorumunda beni gülümsetti :)

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş yazın keyifle okudum canım :) Mim için çok teşekkürler tatlımm :*

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Ne demek canım bekliyorum merakla :)

Unknown dedi ki...

3 ve 11 benimde aynı canım ^^
ayrıca 16da hihi onu ayrı yazayım dedim ^^

☆ Ebru ☆ dedi ki...

16 daki konuda bende o hepimizin gerçeği diye cevap vermiştim erkek arkadaşıma. Görüyorum ki gerçekten öyle :)

Adsız dedi ki...

Ne kadar hoş bir mim olmuş!

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Canımm çok teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Canım çok keyif aldım okurken :) Kulaklar asla senin güzelliğini bozamaz bunu bil bi kere. Ama sahip olduğun psikolojiyi anlayabiliyorum. En yakın arkadaşım da aynı dertten muzdaripti. Ameliyat oldu ve yaraları geçer geçmez saçlarını kısacık kestirdi :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Ya aslında çok kafama takmıyorum ben açık saçı daha çok seviyorum uzun saçlarımdan da vazgeçemem :) çok teşekkür ederim samimi yorumun için :)

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

merhaba bende mimledim seni:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aa bakıyorum hemen canım :)

heysumeyye dedi ki...

Çok samimi anlatmışsın canım, bendede kırmızı takıntısı var, ayrıca maşallah nazar değmesin :) :*

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Çok teşekkür ederim tatlım :)

Yorum Gönder