Merhabalar artik hepimizin bildiği avonun yeni çıkardığı, True Color serisinin rujlarından bahsetmek istiyorum.
Biliyorum defalarca yazılıp çizildi ama bir de benim favori renklerimi görmeniz açısından yazmak istedim.


+Herkes gibi bende rujların ambalajından oldukça memnunum. İlk zaman alıskanlıktan dolayı kapağı açıp baksamda zamanla şeffaf kısımdan bakmaya alıştım ve diğer rujlarda da bu ambalajı arar oldum :)

+Ambalajın bir başka artı yönü de mıknatıslı kapağı. Bu sayede çantamda rahatlıkla taşıyabiliyorum.

-Peki ya sevmediğim yönü yok mu? Olmaz mı hiç :) tabi ki siyah parlak ambalajı! Bir türlü sevemiyorum parlak ambalaj, üzerinde kalan parmak izleri beni sinir ediyor. Bu ambalajda da aynı sorun söz konusu.


Benim bu seride iki favori rujum oldu. Öyle ki, bütün sonbaharı hatta kışı bu iki rujla geçirebilirim. (Eskişehir sonbaharı es geçti, mevsim kış :)))

+Rujların ikisi de mat bitişli sürdükten kısa bir süre sonra dudakla bütünleşip, matlaşıyor.

+Kesinlikle yapış yapış yapıları yok, yumuşacık ve kaygan yapıdalar.
Nemlendirmesi başarılı.

-Kalıcılıklarının pek iyi olduğunu söyleyemem, gün içinde bir kaç kez tazelemek gerekiyor.




Tangerine Tango; 

+Turuncu tonlu bir ruj. Biliyorsunuz bu sezon turuncu rujlar çok moda. Sezonun kurtarıcısı bir renk benim için.
+Mat bitişli.
+Tek katta istediğim rengi elde ediyorum.

Proper Pink;

+Pembe alt tonlu nude bir ruj fakat dudağa göre inanılmaz farklılık gösteriyor. Benim dudaklarım kırmızı bir renge sahip bende pembe oluyor, bir başka arkadaşımda ise Ten rengi oldu. 
+Gene mat bitişli. 
-Rengini ilk katta vermiyor, çizgilere doluyor.






12 yorum:

Poine PA dedi ki...

Tangerine tangoyu çok merak ediyorum sipariş vercem sanırım ya da tüm seriyi alıvericem :) Hayırlı olsun güle güle kullan canım :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Sagol canım tüm seri çok güzel gerçekten ama bir tanesini secmek gerekirse kesinlikle tangerine tango! :)

Unknown dedi ki...

çok güzel renkleri güle güle kullan canım ben çok beğendim :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım :)

Unknown dedi ki...

Ebrucum sana geldim. Hangi rujları aldığını merak ettim. Sendekilerin rengi de çok güzelmiş. Güle güle kullan

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Hoş geldin canım beğendiğine sevindim teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

tangerine tango ne tatlı bir renkmiş :) bizde daha ilkbahar yaz arası hava. Daha kışa geçmedik :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Çok şanslısınız canım donuyoruz biz burda :) çizme sezonunu açtık resmen :)

Beauty Follower dedi ki...

Both lipsticks have great colors!

http://beautyfollower.blogspot.gr

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Thanks :)

Unknown dedi ki...

ikisinin rengine de bittim çok güzeller.

Bu arada canım seni bi postumda mimledim. Bİlgin olsun.:)

http://aiqina.blogspot.com/2013/10/izledigim-turk-dizileri.html

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkür ederim kuzum bakıyorum hemen :)

Yorum Gönder