Son zamanlar da hepimiz çeşitli markaların argan yağını kullanıyoruz fakat benim saçım artık argan yagına tepki vermemeye başladı. Çözümü avon saç balsamı ve argan yağını dönüşümlü kullanmakta buldum.

Saçımı yıkayıp havlu yardımıyla suyunu aldıktan sonra nemli saç uçlarıma uyguluyorum. 
Bazen de aslında durulama gerektirmeyen bir ürün olmasına rağmen, duştan yarım saat önce saç uçlarımı hafifçe ıslatıp balsamdan bir miktar sürüyorum ve saçımı topuz yapıyorum. Duşa girdiğimde daha yıkarken saçlarımın yumuşacık olduğunu hissediyorum. 
Bunu sizlerde her hangi bir durulanmayan saç kremiyle yapabilirsiniz eminim sonuçtan memnun kalıcaksınız :)

*Badem özlü kuru ve yıpranmış saçlar içinmiş bu balsam.
*İçeriğinde ki badem özünden dolayı hafif bir badem kokusu var evet ama genel olarak tanınlayamadığım çok hoş bir kokuya sahip.
*Resimden anlaşılıyor mu bilmiyorum ama akışkan bir yapıda çok az bir miktar benim tüm saç ucuma yetiyor.
*Saçları yumoş yumoş yapıyor :) 
*12 Ay kullanım ömrü var.

Bu ürünü kullanıp benim kadar memnun kalanlar var mı? :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

güle güle kullan canım

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkürler canım (:

Unknown dedi ki...

Ortak ürünümüzden ikimizde memnunuz anlaşılan :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Hemde fazlasıyla :)

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Ebrucugum gule gule guzel gunlerde kullan tatlım. Rengi de cok tatlı gozukuyor bu arada :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

heey ben buna bayılıyorum cok işe yarıyor bende pamuk gibi yapıyor sacımı hafıf ve yumusak :) mim sayesınde buldum senı bloguma beklerım canım

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Hemen geliyorum canım :)

Yorum Gönder