Merhabalar,
For Beauty sahibi beni mimlemiş :) Beni çok mutlu etti buradan ona çok çok teşekkür ediyorum (: 
Öncelikle belirtmeliyim ki bu benim ilk mimim, dolayısıyla ne kadar başarılı olacağım bilmiyorum.
Benim gökkuşağım oje ağırlıklı oldu ve işte benim ürünlerim..


 MAVİ


 * Pastel Oje 123
* Flormar Oje 423
* Oriflame Essential with cocoa butter & vitamin E Nemlendirici Maske


YEŞİL


* Gabrini Summer Collection Oje C05 
* Pastel Kokulu Oje mint
* Avon Advance Techniques kırıkları onarıcı serum


MOR


* Alix Avien oje 14
* Avon Nailwear pro+ Oje Y3182 
* Eklips Fırça


PEMBE

 

* Rival De Loop Shine&Care 13 Lip Gloss
* Golden Rose Rich Color Oje 08 
* Essence Color & Go Oje 106 free hugs 



TURUNCU


* The Balm Tıme Balm Face Pirimer Base Vısage
* Golden Rose Oje 22
* Pastel Oje 05


SARI


* Pastel Kokulu Oje pineapple
* Flormar Oje 420
* Maybelline NY The Colossal Volume Express Mascara


KIRMIZI


* Golden Rose Matte Oje 03
* Alix Avien Oje 161
* Golden Rose Ultra Rıch Color ruj 49


ve son olarak hepsinin resmi


Ben çok eğelenerek hazırladım, umarım sizler içinde okumak keyif verici olur =)
Benim mimlediklerim ise;
ve


10 yorum:

YUUGEN dedi ki...

Çok teşekkürler :) En kısa sürede yapacağım
Pastel Kokulu Oje pineapple bende de var çok güzel bir kokusu var değil mi :) The Balm Tıme Balm Face Pirimer bi ben almadım sanırım denemek istediğim bir ürün aslında :)
http://hazioz.blogspot.com/

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Pastel kokulu ojelerin hepsi cok hos kokuyor bence :) balm bazi mutlaka denemelisin canim :)

Unknown dedi ki...

ne güzel,ne tatli firça öyle o.makyaj bazin da hosh gözüküyor.daha nice mimlere.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

O fırçanin verdigi yumusacik his goruntusunden de guzel :) cok tesekkur ederim :)

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Tatlimm cok tesekkur ederim beni de mimledigin icin. Yarin yayinlayacagimmm yapiyorum simdi yavas yavas :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Merakla bekliyorum canım :)

Unknown dedi ki...

Harikasın tatlım Çook teşekkür ederim beni de mimlediğin için :) En kısa zamanda yzaım blogda olacak :) Sevgiler

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Bekliyorum canim :)

Unknown dedi ki...

balmın bazı aklımdaydı indirimde alayım bende :)) renkler süper bu arada ^^

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Ilk indirimde yedekliycem bende :) çok tesekkur ederim canım :)

Yorum Gönder