Son zamanlarda adeta yeni bir sanat akımına dönüşen, nail art çok moda. Evet sanat akımı diyorum çünkü herkesin kolaylıkla yapabileceği bir işlem degil diye düşünüyorum :)
Bir çok marka gibi Avon da bizlere hem pratik hem de son derece şık bir çözüm bulmuş bile! 





İşte bu şahane leopar desenli manikür bantları, benim yeni gözdem :)

Ben bu bantları alırken tek renk ve desen buydu, içinde pembe rengi de barındıran bu sevimli desen, beni fazlasıyla kendine çekti zaten (: 

◇Dayanıklılığı çok iyi değil
◇Suda soyuluyor, üzerine mutlaka koruyucu bir ürün uygulanmalı
◇Ben kenarlarındaki ve ucundaki fazlalıkları tırnak makasıyla çok kolay bir şekilde kestim.
◇Herkesin rahatlıkla kullanabileceği çok pratik bir ürün bence
◇Ben kendisini çok sevdim (:



◇ 28 adetten oluşuyor. 
◇Her bannt tek kullanımlık
◇İndirimli fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 4-Tl arasıydı


11 yorum:

Unknown dedi ki...

çok güzelmiş bende bu ay alıcaktım aslında ama henuz kımse bu konuyla ılgılı yazı yazmamıstı bıdahakı sıparıslerımde söylıyım bari : )

Unknown dedi ki...

ebrucum sana ulaşabilcegim bir mail adresi alabılırmıyım yada twitter face olabılır ?

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tabi ki canim(: ebruarslan9191@gmal.com adresinden ulaşabilirsin

Unknown dedi ki...

tamamdır cnm sevgiler :*

Marcela Gmd dedi ki...

Beautiful!!! would you like to follow each other?
Besos, desde España, Marcela♥

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Thank you for the nice comment and advice (:

Unknown dedi ki...

vayyy çok ilginç bir görüntü olmuş bu avonun böyle bir ürünü olduğunu bilmiyordum:))) siyah ojenin üzerinede çok yakışacağını düşünüyorum:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Evet evet siyahla da şahane! :)

mervelil dedi ki...

Çok hoş görünüyor:)

audrey dedi ki...

bayıldım çok güzel olmuş.. ben bu kadar düzgün uygulayabilecekmiyim bakalım..
sevgiler..

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tesekkur ederim :) daha bile guzel uygularsin emin ol :)

Yorum Gönder