Merhaba blogumun adından da anlaşılacagı gibi adım Ebru :) 22 yaşında makyaj yapmayı hobi galine getirmiş biriyim..

Takip ettiğim bir çok blogger dan ilham alarak, bende elimden geldiğince iyi kötü tüm deneyimlerimi 
sizlerle paylaşıp, faydalı olmaya karar verdim.Peki ya ne tür konularda yazacaksın? diye soran olursa; moda,saç,makyaj başta olmak üzere ilgimi çeken her şeyi yazacağım..

Yazılarımla biraz bile faydalı olabilirsem ne mutlu bana :) Benimde cici takipçilerimin olacağını umarak, şimdiden iyi okumalar herkese :)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

hoş geldiiiiin ^.^

Poine PA dedi ki...

Hoşgeldin :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Hosbuldum :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Yorumlari gorunce cok mutlu oldum :) tesekkur ederim hosbuldum :)

kitapmakyajve40yaş dedi ki...

aramıza hoçgeldin. bol bol izleyicilerin olur inşallah. sevgiler...

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Hoşbuldum güzel dileklerin icin tesekkur ederim :))

BNG dedi ki...

Hoş geldin canıım :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Çok teşekkür ederlim canim :)

Unknown dedi ki...

hoşgeldin bende yeni açtım blogumu bana da beklerim :))
http://hayatkolik.blogspot.com/
Canan

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tesekkur ederim canim geliyorum hemen :)

Unknown dedi ki...

http://www.bloglovin.com/blog/10310563/ebru buradan da takibe aldım seni canım linkini duyur istersen bloglovinden takip etmek hoş oluyor:)

Kelebek Etkisi dedi ki...

geldim bile blogun hayırlı olsun tasarım harika yeni fakat gayet başarılı başlamışsın:))

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aa çok teşekkür ederim:) yorumun beni çok mutlu etti :))

Yorum Gönder