Ilk incelemem bloglarda degalarca okuduğumuz, o meşhur bioderma sensibio h2o olsun istedim çünkü hepimizin artik iyice bildigi bir şey var ki kusursuz bir makyaj için iyice temizlenmiş bir cilt şart!




 Bu ürün hakkında çok fazla yazı okudum, kullanan herkes 'şimdiye kadar kullandiğım en iyi makyaj temizleme ürünü' diye bahsediyordu. Bloglarda ki bu tür yorumlar beni baya etkilemişti ama alıp almamak konusunda kararsiz kalmiştim.

Kararsızlığım henüz gecmeden bu sefer iyi bir nemlendirici arayışına girdim :) tabi duru muyum? hemen tavsiye için dermatoloğa gittim. Çok sık makyaj yaptığımi ögrenince sana bir de mayaj temizleyici öneriyim dedi ve  bana bioderma sebsibio h2o yu önerdi. Tabi kafamdaki tüm soru işaretleri giderdiği icin büyük bir heves ve mutlulukla hemen turuncukasa.com
 Sitesinden 1+1 kampasından iki adet bioderma edindim. Kampanyaları takip ederseniz çok uygun fiyatlara alabilirsiniz.




Gelelim ürün hakkındaki düşüncelerime;
* Gelir gelmez makyajsiz temiz (!) Cildimde denedim ve şok oldum, hala makyaj kalıntıları olduğuna şahit oldum.
* Su gibi görüntüsü makyajınızı temizlemeyecekmis hissine kapılmanıza neden olabilir ama göz makyajımı (rimel ve eyeliner) bile beni hiç uğraştırmadan başarılı bir şekilde temizledi.
* Kokusuz,alkolsüz ve paraben içermiyor
* Yüzünüzde yağlı bir his bırakmıyor

!! Benim için tek eksi yönü çok kuru olan cildimi iyice kurumasina neden olmasi ancak bu kadar iyi özelliklere sahip bir üründen vazgeçmek yerine nemlendiricimi sürmeneyi ihmal etmeyerek bu durumu görmezden geliyorum :)

Sizlerinde cildinde kuruma oldumu? Yalniz bendemi bu sorun merak ediyorum.

4 yorum:

Kağıt kız dedi ki...

çok beğenrek kullandığım harika bir ürün

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Güle güle kullan ozaman şekerim :D

Unknown dedi ki...

Güle güle kullanın.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tesekkürler :)

Yorum Gönder