Nyc rujlarla yeni tanıştım sayılır zaten çok renk secenegi yok gibi.
Fakat öyle bir renk var ki benim gibi pembe delisi olan herkesi hemen kendine aşık eden bir renk. 405 Blue Rose.


Rengi şu şekilde duruyor;




Müthiş güzel bir pembe kendisi :) Hemen her ten rengine yakışan fakat siyah saçlılarda daha çok kenidini gösterecegini düşündüğüm bir renk. İçinde mavi ışıltılar barındırıyor, zaten rengi bu kadar guzel yapan da o ışıltılar bence.
Sürümü güzel,yumuşacık.
Nemlendirmesi orta derecede.
Kalıcılığı açıkcası hiç iyi degil :/
Birde ambalajını ben sevemedim çünkü üzerindeki yazılar soyuluyor.
Fiyatı ise 5tl :)


18 yorum:

Melislicious dedi ki...

of offff harika renk!!! NYC 'nin ojesini kullandım ama makyaj ürünlerini kullanmamıştım. Fiyatı da süper, kalıcılığı azmış ama artık parlatıcı niyetine:P
denenmeli en kısa zamanda:)))

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Okadar gizel bir renk ki kalicilik gormezden gelinebilir. Dene canım yorumlarini bekliyorum :)

Unknown dedi ki...

Bir pembe delisi daha.ruj rengi degishik.sadece eyeliner ve bu olursa harikaaa olur basharilar

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tesekkur ederim :)

Unknown dedi ki...

Keşke kalıcı olsaymış demek isterdim ama bu fiyata bunu istemeye hakkım yok deyip susuyorum :) güle güle kullan :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

O kusurunu görmezden gelicez artık :) tesekkürler canım :)

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Pembe rujlara daha bu sene başladım ben :) Siyah saçlı olduğum halde pek yakıştıramıyordum , bu tonlara ben Serpil Çakmaklı pembesi diyorum , çok şeker görünüyor , güle güle kullan, yeni keşfettim bloğunu , bloğuma da beklerim.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Serpil çakmaklı benzetmesi güzelmis :) tesekkür ediyorum hemen geliyorum :)

dreamglamour dedi ki...

Çok güzelmiş rengi, güle güle kullan. :) Banada beklerim.

http://dreamglamour.blogspot.com/

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tesekkurler geliyorum hemen :)

Unknown dedi ki...

Canım http://forbeautyy.blogspot.com/2013/08/mim-gokkusag.html mimlenmiş bulunmaktasın :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aa canım çok mutlu oldum ya :)) çok tesekkür ederim en kisa zamanda yapmaya calisicam :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

yaz için ideal bir renk =)
bende beklerim bloguma =)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tesekkürler :)

kozmetikperisi dedi ki...

Cok seker bir renk gule gule kullan:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkürler :)

Kozmetik Turu dedi ki...

Rengi çok hoş,güle güle kullan:)bu arada blogun hayırlı olsun,bana da beklerim:)
sevgiler...
http://kozmetikturu.blogspot.com/

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tesekkurler geliyorum hemen :)

Yorum Gönder