İndirim lafını duyunca kendimizi kaybediyoruz değil mi? Hemde mecazi anlamda değil gerçek anlamda kendimizi kaybediyoruz :) evet evet sen! Bu yazıyı okuyan sevgili takipçim sende kaybettin biliyorum :)

İşte böyle bir kendini kaybetmişlikle yaptım alışverişimi. Maalesef eve geldiğimde, ihtiyacım olan şeyleri almak yerine ambalajına kapıldığım şeyleri aldığımı fark ettim. Pişman mıyım? Asla! :) İhtiyaç dışı olsa da yepyeni cicicilerim oldu :))

Bakalım bayram indiriminden ben neler almışım? 



İndirimin ilk günü olmasına rağmen balm da istediğim hic bir ürün kalmamıştı maalesef :/ İşte benim payıma düşenlerde bunlar.

Fotografda sormak istediğiniz herhangi bir ürün olursa seve seve cevaplarım. Şimdiden herkese iyi bayramlar ((: 

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Güzel günlerde kullan hepsini :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Tesekkur ederim :)

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan hot mamaya bayılıcaksın :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkür edetim şimdiden bayıldım bile :)

BNG dedi ki...

Hot mama candıır :)
İlk Balm allığım!
Güle güle kullan hepsini.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Kesinlikle öyleymiş! :)
Teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan canım :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkür ederim canim :)

Unknown dedi ki...

sende çok güzel şeyler almışsın canım güle güle kullan hepsini :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Cok tesekkirler canim :*

Adsız dedi ki...

kesinlikle! :) söz konusu alışveriş olunca geçici şuur kaybı yaşadığımız doğrudur. Aldıklarını güzel günlerde kullan

☆ Ebru ☆ dedi ki...

:) çok teşekkür ederim canım :)

Yorum Gönder