Merhaba :)
Rossman bayram indiriminden bende faydalandım. Tabi ki Gratis ve Watsons bayram indirimlerinden de faydalanmak adına az ama öz :)

Bu arada standlarda dogru düzgün birşey kalmamıştı. Daha çok çalışanlar kendilerine ayırmışlardı ya da indirimde satılmasın diye yedeklerin bulunduğu yerlere kilitlenmişti.

Neyse, bakalım neler almışım :)


1-Dawn Under şampuan 4.90tl
2-Isana Duş Kremi 1.99tl
2-Garnier Esas Bakım göz makyaj temizleyicisi 6.50tl
3-Rival de Loop Clean&Care göz makyaj temizleyicisi / seyehat boy 1tl
4-Maybelline fondöten 12.50tl
5-Essence oje 2.50tl
6- ipek kese 5.90tl


16 yorum:

bahcebenim dedi ki...

Güzel günlerde kullan :) O fondöteni almayı çok istedim. Denedim bana yakın olan 2 rengini, ama bir kaç dakika sonra turunculaşmaya başladı:(

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Malwsef bende eve gelince farkettim onu canım neyseki elimde çok açık renk fondötenler var onlardan biriyle karıştırıp kullanmayı düşünüyorum

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Gule gule kullan canim hepsini:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkür ederim canım :)

Poine PA dedi ki...

Hayırlı olsun güle güle kullan alınanları :) Maybelline fondoteni beğendin mi canım?

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Yapısı çok güzel ne çok likit ne de çok katı kapatıcılığı da çok iyi ama malesef yüzde turunculaşıyor canım

Unknown dedi ki...

güzel ürünler almışsın, iyi günlerden kullanman dileğiyle tatlım :))

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Çok sağol canım :)

Adsız dedi ki...

Watson!! Gratis!!
Duy sesimizi!
Çok güzel özetlemişsin canım.Ben de aynı durumdan çok şikayetçiyim.
Nasıl bir çözüm bulunur bilemem ama ürünlerin ayrılması hiç ama hiç hoş değil!

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Kesinlikle! İndirimin ne önemi kaliyor ürünler saklanıcaksa :/

Poine PA dedi ki...

Yogun sari alt tonludur muhtemelen :/ Hangi tonu almistin? Bu arada daha onceki alisveris postumda essence suya dayanikli eyelineri bulamadigini soylemistin. Baktim senin icin ama bulamadim:/ Uzub zaman oldu ancak not defterime yazdigim icin aklimdaydin :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

21 Nude aldım canım evet sarı alt tonlu diye aldım ama baya pembe alt tonlu oldu :/ canım benim çok teşekkür ederim buldum ben onu hatta aldım ama düşünmüş olman nasıl mutlu etti beni anlatamam :))

MsMelYas dedi ki...

Güle güle kullan aldıklarını.
Garnier Esas Bakım göz makyaj temizleyicisi çok merak ediyorum.Nasıl?Kullanma fırsatın oldu mu?

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Oldu canım aldığım günden beri onu kullanıyorum çok güzel temizliyor ama yapış yapış bir his bırakıyor.

Unknown dedi ki...

maybelline rimeli merak ediyordum canım sende memnunmuşun severek kullanırım sanırım çok sevindim hihi :))

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Maybelline rimelden memnunum evet canım ama o bitenler postundaydı :)

Yorum Gönder