Aslında bu alışverişi bayramdan önce gerçekleştirmiştim ama yazma fırsatını ancak bulabildim.





Cat's eyelinerı demeyi çok isteyip mağazalarda bulamayınca kendi sitesinden almaya karar verdim, yanına birde stick concealer ve Wonder Lash Wolume rimeli ekleyiverdim. 




Site okadar hızlı ki tam 24 saatte ürünler elime ulaştı. Hemde hediyelerle birliktr :)

Resimdeki kırmızı ruj şeklindeki çanta, üç adet oje, ruj ve fondöten testerları hediye olarak gelenler.

Ayrıca site 30tl ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo ve kapıda ödeme imkanları sunuyor bilginize..

Benim çok çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu ilgilenler için adresi şuraya bırakıyorum.

Merak ettiğiniz, yorumlamamı istediğiniz ürün varsa yorum olarak bırakın lütfen :)

12 yorum:

Unknown dedi ki...

nekadar güzel böyle bisürü hediye göndermeleri :) güle güle kullan tatlım hepsini:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Evet hediyeleriyle gönlümü fethettiler :) çok teşekkür ederim fıstıkım :)

Unknown dedi ki...

Hediyeler şahaneymiş güle güle kullan hepsini :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkür ederim :)

YUUGEN dedi ki...

golden rose kendini çok geliştirdi gerçektende rimelleri için güzel yorumlar okudum sende güzel günlerde kullan :)
hazioz.blogspot.com

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Evet gerçekten çok geliştirdi ve fiyatlarıda hala çok uygun. Teşekkür ediyorum canım

Unknown dedi ki...

güle güle kullan cnm:)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan canım hepsini, hediyeler harikaymış :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım

gooogoook dedi ki...

Ebru'cuğum bloğunda resimler görünmüyor ama aklında olsun hatırlatmak istedim. Bu arada verdiğin linkten siteye girince hakikatten çok hoş ürünlerle karşılaştım fondöten fırçası çok hoş görünüyor ve indirimli olanlar anında göründü, süpermiş!.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Resimler maalesef silindi farkindayim ama yapabildigim bir şey yok :( ürünlerin bor çoğunu kullaniyorum ben çok memnunum tavsiye ederim :)

Yorum Gönder