Yazarken ve okurken en keyif aldığım yazılar kesinlikle bitenler yazıları! :)

Ürün bitirip yenileri açmak büyük keyif değil mi sizce de ? :) 

Bakalım bu ay ben neler bitir mişim?


1- Elseve şampuan: bu marka şampuan asla almamaya karar verdim. Uzun yıllardır kullanıyorum son bir yıldır olumlu hiç bir sonuç alamadım. Elveda Elsev :)

2- Rexona deodorant: kokusu hoş severek kullandım

3- Petek Gül Suyu: halam Isparta'dan getirmişti % 100 doğal.

4-Benri Aseton: asetonda vazgeçilmezim. Nefis çilek kokuyor, ellerimde kalan kokusu iştahımı kabartıyor :)

5- Rival de Loop clean&care: göz makyaj temizleyicisi. Çok seviyorum bunu makyajı çıkarmada çok başarılı ve göz çevremi kurutmuyor. Bende yağsız olanıydı.

6- Rival de Loop Peel Of maske: soyulan bir maske çok sevdim. Yazısı için TIK!TIK!

7- Islak mendil:Annem bimden almış berbat kokuyor saç boyası gibi kullanamadan çöpe gidiyor.

8- Benri ve Apaks pamuk: favori pamuklarım. Her ay düzenli vedalaşıyoruz.

9- Maybelline colossal volum express Mascara: çok severek kullandım. Kirpiklerimde topaklanma dökülme yapmadı, çok güzel dolgunlaştırıyor.

10- Oriflame Giordani Gold Conceler: fırçalı bir ucu var, kapatma konusunda bir şey söyleyemem ama aydınlık bir görünüm veriyor, nemlendirmesi başarılı.

11- Oriflame Very Me Eyeliner: gavori eyelinerım 4-5 kutu botordim bundan. Ince fırçalı ama uygulaması çok kolay herkesin bununla güzel sonuçlar alabileceğine inanıyorum

Bu ay da bu ürünlerle vedalaştım. Artık allıklara veda etmek istiyorum,bakalım bir sonraki bitenler yazımda allık olacak mı?
 :)


16 yorum:

Unknown dedi ki...

Bende hiç bitenler yazısı yazamıyorum biter bitmez çöpe atıyorum büyük bir sevinçle :D tabi çok sevdiğim bir ürünse azıcık üzülüyorum hele ki pahalıysa aman aman ciddi bir burukluk yaratıyor :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Evet evet o çok pahalı ürünler bitince ister istemez bir burukluk oluyor :) ama bitenlerini biriktirmelisin! Bizi böyle keyifli bir yazıdan mahrum bırakmak yakışıyor mu sana hiç? Aaa :)))

Unknown dedi ki...

Petel gül suyu doğal mıymış? Keşke zamanında kullansaydım, daha yeni çöpe yolladım :(

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Evet canım markasının hemen altında da yazıyordu zaten % 100 doğal diye. Üzüldüm şimdi :(

Unknown dedi ki...

Bugün çoğu blogda bitenler yazısı görüyorum. Dün de ben yazdım. Ne oluyor yahu :D Ben Elseve'den baya memnunum bu ara. Ama senin saçlarınla iyi anlaşamamış, üzüldüm :(

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Bloggerlar çıldırdı! :))) ilk kullandığım yıllar iyiydide sonradan uyum saglayamaz oldu saçlarımla

Poine PA dedi ki...

Rival de loop makyaj temizleyicisine elim gitti geldi almadım :) Loreale devam dedim. Bi dahakine denemek istiyorum o ürünü :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Mutlaka denemelisin kuzum :)

Unknown dedi ki...

yeniler güle güle kullanilsin canim.Elsevein kirmizi olanindan iki tane bitirdim.saçlarimi baya bi uzatmishdi.yan etkisi de olmadi.simdi aklim yesillide.nem kolajende.giordani gold gloss sekilli olani var bende kapatici aynen dedigin gibi bendeki de.çok seviyorum.

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Canım ne guzel birsuru sey bitirmişsin. Yerine yenileri en kısa zamanda gelir umarım :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Kırmızısınıda yeşilinide hatta uzun yillardir elsev kullandığım için hepsini kullandım ama dediğim gibi bir yıldır beni tatmin etmiyor ve evet giordani bendekide gloss şeklindeki senin de sevmene sevindim canım :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Ah canım artik watsons ve gratis bayram indirim yapsa da hepimiz kavuşsak yenilerimize :)

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Ebrucum Watsons indirimi acıkladı ama benim pek bekledigim gibi cıkmadı acıkca soylemem gerekirse. Yani o kadar reklam ustune daha fazla bekliyordu insan.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aa hiç haberim yok canım çok sağol bilgilendirdiğin için ama ben de büyük bir indirim bekliyordum o kadar reklamdan sonra :/ bakıuorum hemen.

Melislicious dedi ki...

doğal gülsuyu tam bir nimet ne kadar şanslısın cnm!!!!
ortak kullandığımız çok ürün varmış ben de maybelline 'in o rimelini kullanıyorum ve diğerlerine göre daha çok sevdim! rival de loop 'un da denenecek bir ürününü listeye almış oldum:)))
allık yazını bekliyorum!
öpüyorum:)))

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Keşke daha şanslı olsamda birileri daha Ispartadan bu gülsuyundan getirse gene :) maybelline'nin en güzel rimeli dimi? :) ve o rimel icin RdL temizleyici mutlaka denemelisin öpüyorum çok :)

Yorum Gönder