Merhaba kızlaar :)

Bu paleti deneme amaçlı almıştım aslında ama beklentimden çok daha fazlasını karşılayarak sürekli kullanabilecegim bir ürün haline geldi.





Pigmentasyonu çok iyi degil ama günlük makyaj için yeterli.
Ben ıslak fırçayla uyguluyorum, güzel sonuçlar alıyorum.
Farlar kremsi yapıda ve ışıltılı sonuç veriyor.
İki çeşidi vardı, diğeri yanılmıyorsam pembe agırlıklı bir paletti.


Minik bir çekmecesi mevcut, çekmecenin içinde iki adet uygulama aplikatör ve ayna var.



Sadece rossman mağazalarında satılıyor.
Fiyatı 6tl diye hatırlıyorum.



14 yorum:

BNG dedi ki...

Renkleri çok güzel gözüküyor.Fiyatı da ne kadar uygunmuuş :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Kesinlikle hem uygun hemde performansı iyi bir ürün :)

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

canım begenmene sevindim . O fırca yerinin acılması cok hosmus :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Evet evet bende o cekmeceye bayıldım üstelik alırken fark etmemisim eve gelince tatlı bir süpriz oldu bana :))

YUUGEN dedi ki...

rossman taaa üsküdarda bir kaç yere açılsa çok iyi olacak :)
hazioz.blogspot.com

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aynen canım ya malesef Eskişehir de dahil olmak üzere diğer illerde de şehir merkezine uzakmış rossman.

Adsız dedi ki...

Islak fırçayla uygulama yapmak aklıma gelmemişti, ışıltıları hoş görünüyor, güle güle kullan.Bir de farlar bittiğinde başka farları yapıştırmak için iyi bir palet seçeneği olabilir. Ya da elindeki rujları eritip o bölmelere koyabilirsin.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Islak fırcayla denemelisin mutlaka canım. Bu arada tavsite icin tesekkürler :)

Unknown dedi ki...

Rossmanı çok seviyorum ben bu palette baya hoş renkler içeriyormuş alıp denenebilir güle güle kullan canım:))

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Deneyince yorumlarını bekliyorum canım tesekkür ederim :)

sena zeyrek dedi ki...

Ankarada evime yakım bir rossman var kızlar :) kıskandırmak gibi olmasında :))
çok güzelmiş canım, beğendim iyi günlerde kullan..

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Çok şanslısın malum yakın bir yerde rossman bulmak herkesi nasip olmuyor :)) çok tesekkür ettim canım :)

Unknown dedi ki...

çok güzel bi paletmiş gittigimde bi deniyim :)

http://beautybysyln.blogspot.com/

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Yorumlarini bekliyorum :)

Yorum Gönder