Merhaba :)

Bugün hepimizin çok sevdiği tek kullanımlık maskelerin birinden bahsetmek istiyorum.


Tüm cilt tiplerinin sevdiği aloe vera ve paptya özleri içeren soyulan bir maske.
Jel kıvamlı sürülen bir maske, hazır maskeler kadar pratik olmasa da çok uğraştırmıyor.



Maskeyi yüzümden soyduğumda makyaj kalıntılarını ve ölü deriyi net bir şekilde gördüm.


İddia ettiği gibi cildi ölü derilerden arındırdı ve cildimi yumuşacık yaptı.
Aydınlık bir görüntü verdi. 
Yazılarımı sürekli okuyanlar bilir,aşırı kuru hassas bir cilt tipim var buna rağmen nemlendirme özelliği çok başarılı.
Bende herhangibir reaksiyona neden olmadı.

Yani ben bu maskeyi çok sevdim ;)




2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ben bu markayı kullanmamaya yemınlıydım ama maskesının soyulur yapıda olmasından merak ettım deneyebılırım bır sonrakı rossmann alısverısımde. senı blogumdakı forever new canta cekılısıne davet etmeye geldım. Sevgiler. :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Aa niye ki canım? ben genel olarak çok memnunum bu markadan bir sorun mu yaşadım? Hemen geliyorum tatlım :)

Yorum Gönder