Blogumun cok yeni olması dolayısıyla ilk bitenler yazım bu ama bundan sonra her ay devamı gelicek tabi ki :)
Bu ay renkli kozmetik adına hiç ürün bitiremedim, bakalım neler bitirmişim..



1- Elsev Argenine Direnç şampuan: saclarımı cok kuruttu, daha önceki aylarda cok memnundum fakat artık şampuanımı değiştirme zamanım geldi sanırım
2- Watsons bira özlü saç maskesi: haftada bir kez kullanılması öneriliyor. Saclarım yumuşacık oldu nemlendirmesi cok iyi kuru sac derimin kurtaricisi vazgeçilmezim :)
3- Dove Invisible Dry rollon: sonunda bitti. Giysilerde beyaz leke yapmadığını vaadediyor, kocaman bir yalan! 
4- Orifflame Misso Parfüm: 30ml bir ürün, nefis çiçek kokusu, tam yazlık bir parfüm.
5- Garnier Esas Bakım Nemlendirici krem: buram buram bal kokuyor kokusu beni rahatsız etti fakat nemlendirme özelligi çok iyi o yüzden tekrar alacağım bir krem
6- Apaks makyaj temizleme pedi: pamuk işte :)
7- Clindoxyl jel: dönemsel çıkan sivilcelerim icin kullanıyorum. Kesinlikle doktor kontrolünde kullanılmalı, aman kafanıza göre kullanmayın!
8- Oriflame Lipspa Therapy: dudak koruyucusu/nemlendiricisi cok basarılı degil fakat kokusu yok denilecek kaar az olması sevdirdi.





8 yorum:

BNG dedi ki...

Beyaz leke birakan roll on ve deodorantlardan nefret ediyoruum.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Ben de canım o yüzden dove dan uzak duracagım artık

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Ohh bitenler cope. Cok hoslaniyorum bitenler yazilarindan yerine yenileri gelsin canim :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Geldiler bile :)

MsMelYas dedi ki...

Blogun hayırlı olsun!Bol bol yazılar,makyajlı postlar,ürün yorumları,bitenler ve daha güzel paylaşımları diliyorum sana.Takibe aldım,artık yazılarını bekleceğim.

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Güzel dileklerin için çok tesekkürler canım, yazilarini severek ikuyorum. Sevgiler :)

Unknown dedi ki...

yeniler bir hevesle acilir artik.garnier balli krem benim de zamaninda iyi etkisiyle imdadima yetismisdi

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Hemde büyük bir hevesle :) ballı krem tekrar alınacaklar arasında :)

Yorum Gönder