Son zamanlarda pastelin kendisini fazlasıyla geliştirdiğini düsünenlerdenim bende.
 Bu sebepten bugünkü yazımda da pastelin
hem ambalajı hem yapısını çok begendigim bir ürününden bahsedeceğim.
 Pastel Profashion Advanced Compact Powder 



Açıklamasında; Geliştirilmiş pudra formülü, içeriğindeki aktifler sayesinde uzun süreli nemlendirme etkisi ile kırışıklıkların ve çizgilerin görünümünü azaltmaya ve özellikle cilt kurulugunu önlemeye yardımcı olur. Diyor.

♥ Evet gerçektende nemlendirme etkisi net bir şekilde hissediliyor ciltte kadifemsi bir his oluşuyor.
♥ Pudra ciltle bütünleserek çok dogal bir görüntü oluşturuyor.
♥ Kapatıcılığı tek başına yeterli degil, ben bb kremin üstüne uyguluyorum.
♥ Kalıcılığı çok iyi.
♥ En sevdiğim yanı kuru ciltlere uygun olması oldu. Nemlendirme özelligi sayesinde kuru cildimde pul pul bir görüntüye neden olmuyor.

 

Bu arada şu çiçeğe benzeyen sevimli görüntüye bakarmısınız sizcede çok hoş degilmi? :) 


Ben ürünü pastelin kendi sitesinden aldım ilgilenler buradan bakabilir.



7 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok sevdim görüntüsünü çok güzelmiş. Benim de cildim de çok kuru, elimdeki pudra bitince denemek isterim..

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Kuru ciltliysen memnun kalacağını düşünüyorum..

YUUGEN dedi ki...

Pastel de yakında Flormar'a dönmesin de !!
Ambalajı ve deseni çok güzelmiş :)
hazioz.blogspot.com

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Evet sırf ambalajı için bile alınadı :)

☆ Ebru ☆ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
90. takipçiniz benim.
Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, hiçbirini kaçırmayın bence, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com

☆ Ebru ☆ dedi ki...

Teşekkürler geliyorum hemen..

Yorum Gönder